Veelgestelde Vragen

  • Wat moet ik doen als ik mijn bestelling betaald heb?

       Vrijwel niets. U ontvangt z.s.m. een persoonlijke bevestigings email over de verdere loop van zaken. 

 

  • Ik ben niet tevreden met mijn product, wat nu?

       U hebt na ontvangst van de bestelling maximaal 1 keer de keuze om uw product te laten aanpassen. Bent u daarna nog niet tevreden, dan geldt de regeling ''niet goed, geld terug'' op dat moment niet.

 

  • Hoe ontvang ik mijn product?

       U ontvangt na aankoop uw bestelling per mail (niet direct), via uw mail is deze dan te downloaden.

 

  • Waarom heb ik mijn product nog niet ontvangen?

       Het is mogelijk dat er veel bestellingen geplaatst zijn, waardoor het bij ons erg druk is. U ontvangt altijd een bericht per mail als de ontvangstperiode langer duurt dan normaal.

 

  • Waarom moet ik vooraf betalen en niet na ontvangst van mijn product?

       Dit doen wij om er zeker van te zijn dat er betaald word. Als wij dit niet zouden doen zou het erg vaak voorkomen dat men na ontvangst van het product, niet betaald.